søndag 14. juli 2013

Etterlysning: Gode bilder fra Damtjern

Har noen fine klatrebilder fra Damtjern, så vil jeg gjerne ha kontakt så fort som mulig. Jeg er i beit for bilder, trodde det skulle ordne seg på annet vis, til en artikkel om klatringen på Damtjern til en ny turbok for Buskerud. Den lages av Drammen og oplandenes Turistforening, en flott gruppe som gjør veldig mye bra i nærområdet rundt Drammen og på Hardangervidda. Jeg har skrevet om Damtjern, og oppdaget litt på overtid at det var vanskeligere å finne bilder enn jeg trodde. Mine egne er gamle dias, har tatt lite bildet det siste tiåret.
Hvis det er noen der ute, ta gjerne kontakt med meg på geirarnebore@gmail.com.
Jeg skal bruke noen flere bilder fra Drammensregionen til en annen klatreartikkel for DNTs årbok senere i år, så det kan være aktuelt til den også.
Takk og takk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar