fredag 27. mars 2015

Epic-TV intervju med Magnus Midtbø."Føler meg som en ape som utfører et tricks"

Webvideokanalen Epic-TV har intervjuet og laget reportasje om Magnus  Midtbø til sitt daglige klatreshow.

Magnus blir intervjuet etter en imponerende sesong i Spania med harde onsighter og bestigninger, senest med Papichulo sist uke (grad 9a+). Her forteller Magnus hvorfor  han syns det er fint å reise til Catalonia og klatre harde ruter mellom all treningen.

Han forteller også om all fokuset på enfingerpullupsene han har gjort for NRK og DN.no, og som er vist mer enn en million ganger på Youtube i en av de mest sette klatrevideoene.
- Folk tror  jeg trener så mye hardere enn dem og gjør det hele tiden. men jeg gjør det kanskje en gang i  året, og da fordi kamerafolkene ber meg om det. Det er ikke noe jeg gjør, det kjennes mer som en showoff, Jeg føler meg som en ape som utfører et tricks, Men det er noe man må gjøre for å selge seg en gang i blant, sier han til kanalen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar