søndag 14. februar 2021

Norske-uka hos Lattice training: Video-intervju både med Magnus Midtbø og Stian Christophersen

Denne uka har både Stian Christophersen og Magnus Midtbø blitt intervjuet av Lattice training på instagram/Youtube, det kanskje mest kjente selskapet for klatretrening. 

Magnus Midtbø er for lengst etablert som en av de mest kjente klatrerne med sin karriere og Youtube-kanal med nesten 1 million følgere. Men nå blir Stian Christophersen og Martin Mobråten også mer og mer kjent internasjonalt med boka klatrebibelen oversatt til engelsk, fransk og spansk, og med den etterhvert kjente og litt tabloide 9c-styrketest som tok av på internett for å si det forsiktig, slik jeg blogga om for et par uker siden.

Lattice training deler mye innhold for å skape oppmerksomhet både om trening og sine egne produkter (selvsagt) innen treningsprogrammer, tester, appen crimpd og test/treningsbjelker. Det er nok de som både er mest synlige og kanskje også best på det som gjelder treningsinformasjon for klatring. 

Stian Christophersen ble først intervjua på instagram stories, om både testen, utfordringer med slike tester, og mye annet spennende. 

Senere ble Magnus intervjua, han har vært gjest der før, om sine erfaringer med trening og diverse. Fine og nyttige streaminger begge deler. 

(NB: Bare for å være åpen om det, så bruker jeg selv Lattice som hjelp til treningen, min 50-årsgave til meg selv siden jeg var lei av å lage egne treningsprogrammer i 25 år. Men jeg betaler for det selv så det er ingen bindinger til denne henvisningen) 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar